Öppet hus

Varmt välkommen till öppet hus hos oss. Om du är intresserad av vår utbildning är det ett perfekt tillfälle att få se på plats hur det fungerar. Du får se vår fina skolmiljö och kan framför allt höra med våra elever hur det är att gå på skolan. Eleverna ger en presentation av skolan och sedan leder de dig också runt för att se lokalerna, träffa lärare och få information och demonstration av vad man gör i olika ämnen, framför allt tekniken.

Ni är varmt välkommen att kontakta oss om ni har några funderingar eller så kan ni göra en intresseanmälan, då kommer ni få information om skolan och när vi har olika event.

Kommande datum:

Öppet hus
5 december
Kl. 18.00 - 20.00

Är du intresserad av Hitachigymnasiet?

Är du intresserad av att veta mer, få information om öppet hus, prova-på-dagar eller vill få mer information om vad som händer på skolan så anmäl ditt intresse. Då ser vi till att du får den information du behöver.

Anmäl intresse:

Är du intresserad av att studera på Hitachigymnasiet?

Går du i 9:an och vill prova på hur det är att plugga på Hitachigymnasiet? Här kan du anmäla ditt intresse för en prova-på-dag.

Fyll i ansökan för en prova-på-dag:

Välj utbildning:

Välj önskat datum:

Genom att göra en ansöka för en prova-på-dag och därmed lämna personuppgifter till Hitachigymnasiet, godkänner du att vi samlar in och behandlar dina personuppgifter i syftet att kunna skicka riktad information med nyhetsuppdateringar och evenemang via e-post och sms. Läs mer i vår integritetspolicy.

Tack! Vi har mottagit din intresseanmälan!
Hoppsan! Något gick fel. Vänligen försök igen.
Stäng